Translate

środa, 16 listopada 2016

Szybka recenzja WEATHERHUB TFA

Witajcie, ostatnio kupiłem bardzo ciekawe urządzenie służące do odczytu temperatury z czujnika w dowolnym miejscu poprzez telefon - WEATHERHUB TFA. Póki co kupiłem 1 czujnik temperatury i wilgotności wraz z hubem, aby móc wysyłać informacje do internetu. Docelowo chcę umieścić po 1 czujniku(1 hub obsługuje do 50 czujników) w zimowych osłonach roślin egzotycznych, które zacznę stawiać w przyszłym roku.
Jak wygląda odczyt pomiarów z telefonu:
Każdemu z czujników możemy nadać nazwy. Ja akurat testowałem przy moich palmach na tarasie. Nowe dane przesyłane są co 7 min.

 W każdej chwili możemy przejrzeć historię (90 dni wstecz)
 Najważniejsza dla mnie jest możliwość ustawienia alarmów jeśli temperatura przekroczy określony zakres lub będzie wyższa bądź niższa niż podana wartość.
Jedynym minusem jest brak możliwości zapisu tych danych na komputerze (tylko chmura producenta)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

rośliny egzotyczne

Cytrusy

Obserwatorzy